Strona o wojnach XX Wieku
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Strona o wojnach XX Wieku Strona Główna
->
Gry o tematyce drugowojennej
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Sprawy organizacyjne
----------------
Pytanie, sugestie, propozycje
Konkursy
Pogawędki na tematy historyczne
----------------
Wojna rosyjsko-japońska 1904-1905
Mniejsze konflikty przed Wielka Wojna
I wojna światowa
Wojny o niepodległość II RP
Wojna Obronna 1939
Atak na Danię i Norwegię
Atak na Francję
Bałkany-horyzont w ogniu
Operation Barbarossa
USA vs. Japonia
Włochy i Afryka-pomrók zagłady
III Rzesza się cofa
Cios dla Niemiec
Korea 50-53
I wojna indochińska
Wojna sześciodniowa
II wojna indochińska
Afganistan 79-89
Wojna Iracko- Irańska
Pustynna Burza
Cała reszta
Bitwy
Uzbrojenie
Armie
----------------
Armia Polska
Armia Radziecka
Armie Alianckie
Armia Włoska
Armia Czeska i Słowacka
Armia Japońska
Armia Francuska
Inne Armie
Armia Niemiecka
----------------
Heer
Luftwaffe
Kriegsmarine
SS
Waffen SS
Oddziały Specjalne
Hobby
----------------
Gry o tematyce drugowojennej
Ksiązki
Kolekcje
Kino i Film
Modelarstwo
Pochwal sie
Inne
----------------
Galeria
Biografie
Studia historyczne
Aktualnosci ze swiata
Hyde Park
Download
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Toldo
Wysłany: Piątek 16:35, 23 Lis 2007
Temat postu:
grałem w jedynke i dwójkę.
Gość
Wysłany: Piątek 16:22, 23 Lis 2007
Temat postu:
Też w to nie grałem.... z tego co wiem to nawet fajne to jest
Toldo
Wysłany: Piątek 16:15, 23 Lis 2007
Temat postu:
a ja nie grałem:P
Gość
Wysłany: Piątek 15:53, 23 Lis 2007
Temat postu:
malpa6668 napisał:
Cóż... nie grałem w tą grę ale coś nie coś o niej wiem i to chyba znowu taka gra gdzie chodzisz jednym kolesiem zabijasz ko go sie da kradniesz dokumenty i uciekasz. :evil:
przejdź pierwszą misję to pogadamy, gra jest bardzo trudna bo trzeba dużo MYŚLEĆ!!!
Gość
Wysłany: Piątek 15:46, 23 Lis 2007
Temat postu:
Cóż... nie grałem w tą grę ale coś nie coś o niej wiem i to chyba znowu taka gra gdzie chodzisz jednym kolesiem zabijasz ko go sie da kradniesz dokumenty i uciekasz. :evil:
Toldo
Wysłany: Środa 18:17, 21 Lis 2007
Temat postu:
Mortyr 3
Producent: CITY interactive
Wydawca: CITY interactive
Dystrybutor PL: CITY interactive
Data Premiery:
Świat: 25 sierpnia 2007
Polska: 25 sierpnia 2007
Naszym bohaterem będzie Jan Mortyr, swój chłopak, agent brytyjskiego OSS, który w roku 1943 zostaje spadochronowo zrzucony na teren Polski w celu koordynacji działań i współpracy z naszą partyzantką. I tu pierwsza niespodzianka - skoczków witają Niemcy swojskim pozdrowieniem "sieg heil", co oczywiście Anglikom się nie podoba i wywiązuje się ostra strzelanina. Z której z życiem uchodzi tylko Janek... I musi na własną rękę odnaleźć partyzantów. Oczywiście wielkiego dramatu historycznego raczej nie powinniśmy się spodziewać - droga Mortyra usłana będzie trupami , a nie dylematami moralnymi i wątpliwościami natury eschatologicznej. Trupy jednak nam wystarczą - a właściwie wystarczy nam doprowadzanie ich do tego stanu, jeżeli tylko będzie to odpowiednio fachowo przeprowadzone za pomocą MP40, stena albo jakiegoś innego mausera.
nazwa alternatywna
Zabawa rozpoczyna się pościgiem rozgrywającym się na terenach wroga, gdzie naszym zadaniem jest ostrzał nadjeżdżających patroli. Jak wygląda ta lokacja? Jak jedna wielka rozciągnięta tekstura z dodatkami w postaci kilku beczek i desek, wokół których gromadzą się Niemcy. Może trochę przeginam, na drugi rzut oka jawią się może ze trzy tekstury. Bieda bijąca z ekranu potrafi ożywić nieboszczyka, a porównanie z oryginałem jest bezcelowe, jedynka wyglądała sto razy lepiej. Następny etap odbywa się już na nogach. Bardzo bogate otoczenie sprowadzające się do kilku pagórków wymodelowanych tak szczątkowo, jak tyłek Lary Croft w pierwszym Tomb Raiderze oraz paru wiatraków, do których i tak nie można podejść, onieśmieliło nas swoim prehistorycznym wykonaniem. Czy jest jakieś usprawiedliwienie tak brzydkiej, bo innego słowa użyć nie można, oprawy graficznej? Może autorzy skupili się na AI, fabule bądź efektach dźwiękowych?
nazwa alternatywna
Po jednym głębszym... znaczy dłuższej rozgrywce dochodzimy jednak do wniosku, że nie. Inteligencja przeciwników mogłaby przegrać w teście na najwyższe IQ z pantofelkiem. Nie raz, nie dwa zdarzy się, że oponent będzie ucinał sobie drzemkę w czasie walki i to nawet wtedy, gdy zbliżymy się do niego na odległość pozwalającą na splunięcie na jego hełm. Lubicie akcje na żywioł? Będziecie w siódmym niebie, tu praktycznie cały czas idziemy przed siebie i naparzamy we wszystko, co się rusza, przeciwnicy i tak nam nie oddadzą. A nawet, jeżeli zmuszą się na kilka strzałów, wystarczy przykucnąć i już stajemy się dla nich niewidzialni, po czym można wyrżnąć ich w pień i po problemie. Szkoda, że w rzeczywistości tak nie było, może chociaż fabuła podciągnie ostateczną ocenę? Jaka fabuła? Dostajemy kilka cut-scenek na krzyż, a ich wykonanie, praca kamery w trakcie rozmów oraz treść nie dorastają do piet amatorskim produkcjom z Youtube. Skoro dzieciaki z podstawówki potrafią stworzyć lepsze animacje niż opłaceni graficy, to coś tu jest nie tak. Ale to jeszcze nic, wychodzi bowiem na to, że dźwiękowcy przesyłali swoje prace przez telefon komórkowy. Nie wierzycie? Posłuchajcie dowolnego dialogu hitlerowców, wojaki albo chodziły 24/7 na bani albo paliły trawkę w oszałamiającym tempie, bo dźwięk z ich gardeł dociera do nas objazdem, zamglony i często trudno zrozumiały. Największych z zalet nowego Mortyra wydawca podaje możliwość pobiegania po wirtualnej Warszawie z czasów okupacji.
nazwa alternatywna
Wielu graczy wychowało się na Mortyrze, bezsprzecznie uznało go za najlepszy krajowy produkt, a tu taki zawód. W najnowszej produkcji City Interactive nie ma nic, co zachęcałoby do rozgrywki. Grafika kłuje w oczy, dźwięk katuje nasze bębenki, a gameplay nie potrafi nawet przebić radochy z wygrania w bingo. Patrząc na cenę, która będzie kształtować się w okolicach 20 zł, powinienem w tym momencie polecić grę osobom, które maja ochotę na szybką i tanią siekankę. Niestety, nie mogę, z całego spotkania z Mortyrem mile wspominam jedynie muzykę z głównego menu, pozostałe elementy nie potrafią zapewnić rozrywki, która napędza cały ten wirtualny świat. Legenda zbrukana błotem, nic tylko zapalić świeczkę i modlić się, by finalna wersja okazała się choć odrobinkę lepsza
Mortyr 3 będzie krótką grą. Jak udało mi się dowiedzieć, jej ukończenie zajmie kilka godzin (raczej trzy niż dziewięć, ale wszystko zależy też od poziomu trudności i umiejętności gracza). To mało, choć z drugiej strony, może to i lepiej – jest szansa, że otrzymamy intensywny, szybki, wypełniony akcją shooter i nie zanudzimy się przy nim na śmierć. Osiem misji, jeden wieczór. Tak nie powinny wyglądać gry w 2007 roku!
Patroll
________________________________
Źródło ActionGame tutaj recka pełna
http://www.actioongame.bnx.pl/readarticle.php?article_id=46
Gość
Wysłany: Środa 18:08, 21 Lis 2007
Temat postu:
MORTYR 3: AKCJE DYWERSYJNE
Wrzesień 1943. Wojska III Rzeszy zajmują praktycznie całą Europę. Zajęte przez Niemców ziemie rozciągają się od położonego na zachodnim krańcu kontynentu francuskiego Brestu, aż po przedmieścia Stalingradu. W okupowanych regionach powstają liczne oddziały partyzanckie. Dzięki atakom z ukrycia i wsparciu miejscowej ludności mogą skutecznie przeciwstawiać się przeważającym liczebnie, lepiej wyszkolonym i doskonale wyposażonym siłom wroga.
Rząd RP na Uchodźstwie wysyła jednego ze swoich najlepszych komandosów do Polski. Wciel się w jego rolę! Twoim zadaniem jest szkolenie i wspieranie lokalnych oddziałów partyzanckich w najbardziej brawurowych akcjach sabotażowo – dywersyjnych. Wśród nich znajdują się m.in. takie zadania, jak wysadzanie mostów i napady na wrogie konwoje. Będziesz mógł także wziąć udział w napadzie na bank, a na koniec zniszczyć legendarną fabrykę rakiet V2!
Cechy gry:
* Realistyczne umundurowanie i broń z czasów II wojny światowej: Sten, Mauser 98K oraz słynny Winchester M97 Trench Gun!
* 8 rozbudowanych poziomów w kampanii dla jednego gracza;
* Pasjonujące akcje dywersyjne: od wysadzania mostów, przez rabowanie banków, aż po zniszczenie fabryki rakiet V2!
* Walka w realistycznie odtworzonych lokacjach - w tym również w okupowanej przez Niemców Warszawie.
* Potężny arsenał III Rzeszy: czołgi typu Tygrys i Panzer IV, zdalnie sterowane Goliaty oraz lotnictwo z Messerschmittami 109, Henkelami 111 i Ju-87 "Stuka" na czele.
* Interaktywne środowisko gry - możliwość podnoszenia i przemieszczania przedmiotów oraz wykorzystywania otoczenia w walce z okupantem.
* Zróżnicowane tereny walk - lasy, góry, miasta, a nawet pędzący pociąg.
* Fotorealistyczna grafika i znakomita oprawa dźwiękowa, wsparte przez silnik Chrome.
________________________
ŹRÓDŁO - CITY INTERACTIVE
Toldo
Wysłany: Środa 17:53, 21 Lis 2007
Temat postu:
grałem w jedynke ale słabo pamietam jakis zamek itd. dwójka lepsza ale to było chyba w Norwegii. A Trujka chyba jest w AG ale nie jestem pewien jak poszukam to wam prześlę link do recki.
Gość
Wysłany: Środa 17:45, 21 Lis 2007
Temat postu: MORTYR
Kto grał ten wie jaka to gra jest, teraz wyszła już część III, a gra szczególna bo zrobili ją POLACY! co sądzicie o tej grze, lub całej trylogii???
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin